Logotyp TTGU IF

TTGU IF:s damskidlopp - I20 milspår

Vi vill rikta ett stort tack till alla tävlande tjejer, publik och funktionärer som gjorde 2024 års damskidlopp i I20-skogen till en helt underbar upplevelse. Närmare 60 startande och 25 par skidor vallade innan start. Stort tack vill vi också rikta till skidspårkung Per Rönnlund.

Här hittar ni resultatlistan och bilder från loppet tagna av fotograf Pablo Villaroel, bilderna är fria att dela och använda och man får såklart också credda fotografen.

Vi ses igen nästa år!

Mer från oss

Aktiviteter

Medlemmar i TTGU IF har (i det goda samarbetets anda) rabatt på TTGU:s aktiviteter.

Följ oss på vår Facebook-sida för att se kommande tävlingar och evenemang.

Tävlingar

Vi satsar på stort deltagande vid tävlingar inom löpning, skidor, orientering m.m. Vi samordnar även resor till annan ort för att tävla tillsammans som klubb.

Anmälan till längdskidtävlingar görs via länken nedan.

Socialt

Förutom att vi alltid har det väldigt trevligt tillsammans i tävlings och träningssammanhang anordnar vi också TTGU IF:s Klubbmästerskap varje höst.